به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، از برگزاری شب شعر شهدای مدافع حرم در اهواز خبر داد.
در جلسه ای که روز یکشنبه 95/7/25 در دفتر مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به منظور هماهنگی برگزاری شب شعر شهدای مدافع حرم برگزار  شد، علاوه بر سپهر و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، شهرداری و صدا وسیمای مرکز خوزستان نیز حضور داشتند.
در این جلسه، سپهر با اشاره به نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد امنیت و حفظ ثبات و آرامش در کشور و ضرورت پاسداشت ایثار آنها گفت: یکی از برنامه های ملی نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزاری «شب شعر شهدای مدافع حرم» است که تا کنون در استان تهران برگزار شده و در استان های کرمان (با عنوان زینبیون)، خراسان جنوبی (با عنوان فاطمیون)، سیستان و بلوچستان (با عنوان نبویون) و در خوزستان (با عنوان علویون) برگزار می گردد.وی افزود: موعد این برنامه در خوزستان، 6 آبان ماه است که با حضور شعرای مطرح ملی و استانی در محل معراج شهدای اهواز، بعد از نماز مغرب و عشاء، اجرا می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در ادامه گفت: انتظار ما از دستگاه های مختلف این  است که این حرکت را فراتر از اقدامی سازمانی و در راستای تکریم مقام شهدای مدافع حرم دانسته و حداکثر تلاش خود را برای اطلاع رسانی به مردم و برگزاری هرچه بهتر آن را به عمل آورند. 
سپهر گفت: از بخش های جنبی این شب شعر، نمایشگاه تصاویر کلیه ی شهدای مدافع حرم استان خوزستان، نمایشگاه آثار مکتوب تقریض شده توسط مقام معظم رهبری، ارائه بسته های فرهنگی می باشد.
در پایان این جلسه دبیرخانه برگزاری شب شعر با حضور نمایندگان دستگاه های همراه در اجرای این برنامه و به دبیری اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان تشکیل شد.